Jaaragenda 2020
Januari
08; Bestuursvergadering
13; ledenvergadering
Februari
3; Het Nestje 1
19; Bestuursvergadering
24; Jaarvergadering
Maart 9 Lezing dierenarts Drs. Oranje
April 6; Het Nestje 2
4; Clubgebouw schoonmaken Bestuur (Dames)
10; Paasbingo Henk v. Dort
27; Ringenbestellen Henk v. Dort
Mei
20; Bestuursvergadering
??; Fietsen/BBQ
25; Ledenvergadering
Juni
14; Kampioen van Zutphen H. van Dort,, H. Nijland, A. Stein
Juli Clubgebouw blijft open
Augustus
17; Het Nestje 3
19; Bestuursvergadering
24; Ledenvergadering
September
12; Coniferen snoeien werkzaamheden clubgebouw
Bestuur + leden
(Dames)
Oktober
5; Het Nestje
7; Bestuursvergadering
12; Ledenvergadering Mits corona regels dit toelaat
November
December
12; Clubgebouw schoonmaken Bestuur (Dames)
14; Het Nestje 5
Januari 2021
6 Bestuursvergadering volgens RIVM-regels
11 Ledenvergadering Gaat niet door
Februari
1; Het Nestje 1
17; Bestuursvergadering Onder voorbehoud
22; Jaarvergadering Mits corona regels dit toelaat
Regeren is vooruit kijken, helaas kan je met Corona nog niet ver vooruit kijken.
Helaas dus weer een uitgeklede agenda.
Mochten er in de loop van dit jaar of begin volgend jaar veranderingen plaats vinden aangaande wat wel of niet mag zullen wij jullie op de hoogte brengen van wat wij mogen organiseren.
LIJST TT-COMMISSIE ONDERLINGE TT ZANGLUST
2019
Aanwezig in de week van donderdag 7 november t/m maandag 11 november
De heren; E. Bennink, Jaap van Emst, Jan van Emst, F. Gruben, H. Looman, Martijn Bosveld, T van Es, J Wouters, F. Wisseborn, M. Starink en bestuursleden.
Donderdag 10 november vanaf 18:00 uur : Opbouw TT in DWK-gebouw(alle leden van de TT Commissie) Wegbrengen TT-materiaal zal s’middags worden gedaan door de heren; H van Dort, P Smit, Fred Horst, Ton van Es, B. Heuvelink en Martijn Bosveld.
Opvang en inbrengen vogels tussen 20:00 uur en 21:00 uur door de heren :
H. van Dort en E. Bennink en Hans Looman en J. Wouters.
Fred Horst en B. Heuvelink klaarmaken/zetten gehuurde TT-kooien en klaarmaken voer ingezonden vogels. Water geven: Leden TT Commissie.
Voeding vogels door: B. Heuvelink en H. Looman eventueel in onderling overleg met een 3e persoon aanvullen. Op zaterdag en zondag zal er bijgesprongen moeten worden met het geven van vers drinkwater. Een deel van de aanwezige bestuursleden zal hierbij in onderling overleg bijspringen.
Vrijdag 8 november vanaf 08:30 uur: aandragen vogels door de heren;
De heren; M. Schierboom, Jaap van Emst, Jan van Emst (ov) F. Gruben, M. Bosveld, H. Looman en F. Horst. E. Bennink verzorgt de controle van de keurbriefjes.
Verantwoordelijk inbreng TT-gegevens P. Smit en Fred Horst.
Ringencontrole geschiedt door de leden van de prijzencommissie in het bijzijn van de
ringencommissaris of een bestuurslid : H van Dort en P. Smit. Sortering catalogus door E, Bennink, J Wouters, H Nijland en/of bestuursleden.
Opbouw TT vanaf 19:00: TT-commissie onder leiding van Algemeen adjunct; B. M. Heuvelink, TT-voorzitter P. Smit, M. Schierboom en Fred Horst.
Vrijdag 8 november vanaf 19:00 uur; klaarmaken verlotingstafel voor de dames. Dames hebben aangegeven dit onderling zelf te regelen.
Zaterdag 9 november
Opening TT voor genodigden vanaf : 10:00 uur.
Klaarmaken en bezorgen catalogus bij adverteerders; E. Bennink, + bestuur + TT commissie.
Verkoop catalogus: H van Dort tot +/- 15:00 uur. Daarna E. Piron.
Verkoop catalogus: Zondag 10 november: F. Wisseborn.
Vogelverkoop : H. Nijland, H. van Dort en B. Heuvelink.
Afhalen Vogels : Zondag 10 november tussen 16:30 uur en 17:30 uur; Door H. van Dort, E. Bennink en H. Looman en J Wouters. Mw J. Schierboom.
Afbouw TT Zondag 10 november: alle leden TT-commissie en bestuursleden. Maandag 11 november vanaf 19:00 uur aanwezig: schoonmaken en opbergen van tt-materiaal : alle leden van de TT-commissie en bestuursleden.
Afhalen verenigingskooien voor inzenders op;
Maandag 28 oktober en maandag 4 november.